Στη Βουλή η συμφωνία πώλησης

Τη συμφωνία ελληνικού Δημοσίου - Deutsche Telekom για τον ΟΤΕ θα κληθεί να επικυρώσει έως τιις 15 Ιουνίου η Βουλή. Το τελικό κείμενο της συμφωνίας, που αποτελείται από 117 σελίδες, κατατέθηκε χθες στην Ολομέλεια της Βουλής, ξεσηκώνοντας την αναμενόμενη θύελλα αντιδράσεων τόσο σε πολιτικό επίπεδο όσο και από την πλευρά των συνδικαλιστών του ΟΤΕ. Από το σχέδιο νόμου και την αιτιολογική έκθεση, απουσιάζει κάθε πρόβλεψη επενδυτικού πλάνου για τον ΟΤΕ.

Τη συμφωνία ελληνικού Δημοσίου - Deutsche Telekom για τον ΟΤΕ θα κληθεί να επικυρώσει έως τις 15 Ιουνίου η Βουλή. Το τελικό κείμενο της συμφωνίας, που αποτελείται από 117 σελίδες, κατατέθηκε χθες στην Ολομέλεια της Βουλής, ξεσηκώνοντας την αναμενόμενη θύελλα αντιδράσεων τόσο σε πολιτικό επίπεδο όσο και από την πλευρά των συνδικαλιστών του ΟΤΕ.
Από το πολυσέλιδο σχέδιο νόμου και την αιτιολογική έκθεση, που το συνοδεύει και που καταγράφει αναλυτικά τα βασικά σημεία της συμφωνίας με την DT, απουσιάζει κάθε πρόβλεψη επενδυτικού πλάνου για τον ΟΤΕ, παρά τις διαβεβαιώσεις που παρείχε χθες ο υπουργός Οικονομίας κ. Γιώργος Αλογοσκούφης, ότι η γερμανική επιχείρηση σκοπεύει να επενδύσει στον ΟΤΕ.
Επίσης, παρά τις διαβεβαιώσεις του κ. Αλογοσκούφη ότι δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η περαιτέρω μείωση της συμμετοχής του Δημοσίου από το ποσοστό 25% συν μία μετοχή, στο εκτενές κείμενο περιγράφονται όλα τα εναλλακτικά σενάρια, με αναλυτικές προβλέψεις για το τι θα γίνει εάν το ποσοστό του Δημοσίου πέσει κάτω από το 15% του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου στον ΟΤΕ.
Το κλειδί της συμφωνίας αποτελεί - όπως είχε αρχικά εκτιμηθεί - ο ρόλος του διευθύνοντος συμβούλου, ο οποίος θα έχει και την απόλυτη ελευθερία κινήσεων σε θέματα καθημερινού management στον Οργανισμό, θα μπορεί να ορίζει διοικήσεις σε θυγατρικές εταιρείες εντός και εκτός συνόρων, να ελέγχει απόλυτα τις προμήθειες και να ασκεί την εμπορική πολιτική του ομίλου.
Ακόμη και στα εργασιακά θέματα, όπως αυτά των προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου ή της απομάκρυνσης πλεονάζοντος προσωπικού, «το πάνω χέρι» και τον τελικό λόγο θα έχει ο διευθύνων σύμβουλος.


Ρεπορτάζ: Νατάσα Φραγκούλη
fragouli@kerdos.gr

Σε μία εξαιρετικά δυσμενή συγκυρία, με την αξιοπιστία του επερχόμενου στρατηγικού εταίρου να βάλλεται σφόδρα από το σκάνδαλο των υποκλοπών στη Γερμανία, έρχεται στη Βουλή η συμφωνία ελληνικού Δημοσίου -Deutsche Telekom για τον ΟΤΕ. Χθες ο κ. Γ. Αλογοσκούφης βρέθηκε σε δύσκολη θέση, όταν κλήθηκε να τοποθετηθεί στο σκάνδαλο των υποκλοπών στο οποίο εμπλέκεται η DT. Σχολίασε ότι πρόκειται για δυσάρεστη υπόθεση, που δεν συνδέεται όμως με τον ΟΤΕ.
Εσπευσε, δε, να συμπληρώσει ότι το θέμα αφορά την προηγούμενη διοίκηση της DT και θα το διερευνήσει η νέα, μην γνωρίζοντας προφανώς εξελίξεις προερχόμενες από τη Βόνη, σύμφωνα με τις οποίες ανάμιξη στο σκάνδαλο φέρεται να έχει ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της DT κ. Ρενέ Ομπερμαν.
Ο κ. Αλογοσκούφης, αν και παραδέχθηκε ότι η εξέλιξη δεν χαροποίησε την κυβέρνηση, ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι ακόμη κι αν το σκάνδαλο είχε ξεσπάσει πριν από την υπογραφή της συμφωνίας, αυτή θα είχε προχωρήσει. Για μία ακόμη φορά χθες ο υπουργός Οικονομίας επανέλαβε ότι δεν τίθεται ζήτημα δημόσιας προσφοράς. Επιχειρώντας να χαϊδέψει τα αυτιά των μετόχων μειοψηφίας, υποστήριξε ότι «οι επενδυτές στον ΟΤΕ έχουν ωφεληθεί σημαντικά με υπερδιπλασιασμό της τιμής της μετοχής την τελευταία τετραετία και εφόσον προχωρήσει η συμφωνία θα ωφεληθούν περαιτέρω όλοι οι μέτοχοι». Πρόσθεσε δε ότι «κανείς επενδυτής δεν δικαιούται να πει ότι έχει παραπλανηθεί. Αν δεν γινόταν η στρατηγική συμμαχία, μπορεί να είχε γίνει μία επιθετική εξαγορά, που ενδέχεται να ήταν καλύτερη για τους επενδυτές και τα ξένα funds, αλλά δεν θα ήταν καλύτερη για τον ΟΤΕ».


Τι προβλέπει η συμφωνία

- Το καθημερινό management του ΟΤΕ θα έχει η Deutsche Telekom, εφόσον το ποσοστό συμμετοχής της διατηρείται τουλάχιστον στο 25%. Υπάρχει μόνο μία περίπτωση να χάσουν τον έλεγχο οι Γερμανοί και αυτή είναι να αποφασίσουν να πουλήσουν μέρος ή το σύνολο των μετοχών τους, περιορίζοντας τη συμμετοχή τους κάτω από τα επίπεδα του 25%. Ακόμη και εάν δυνητικά στο μέλλον το Δημόσιο αγοράσει το 75% του ΟΤΕ, αφήνοντας στην DT το υπόλοιπο 25%, οι Γερμανοί θα εξακολουθήσουν να διοικούν, διορίζοντας πέντε μέλη στο 10μελές διοικητικό συμβούλιο (τα υπόλοιπα πέντε θα επιλέγονται από το Δημόσιο) και τον διευθύνοντα σύμβουλο.
- «Κλειδί» η πρόβλεψη ότι την καθημερινή διαχείριση του ΟΤΕ - σε περίπτωση που οι θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου καλύπτονται από διαφορετικά πρόσωπα - θα ασκεί τετραμελής εκτελεστική επιτροπή. Στην ουσία πρόκειται για επιτροπή διαιτησίας, στην οποία θα μετέχουν ισόποσα τα δύο μέρη, θα προεδρεύει, ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος (γερμανικής επιλογής), ο οποίος θα έχει και διπλή ψήφο. Τον διευθύνοντα σύμβουλο θα διορίζουν οι Γερμανοί και θα πρέπει να εγκρίνει το ελληνικό Δημόσιο. Το Δημόσιο μπορεί να θέσει βέτο δύο φορές στην επιλογή του προσώπου, που θα αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
- Μέχρι το 2011 η Deutsche Telekom δεν μπορεί ούτε να πουλήσει ούτε να αγοράσει μετοχές του ΟΤΕ χωρίς την έγκριση του Δημοσίου. Μετά την πάροδο της τριετίας, ωστόσο, είναι ελεύθερη να μεταβιβάσει ή να αποκτήσει ποσοστό, πάντα με το Δημόσιο να έχει το δικαίωμα πρώτης προτίμησης.
Από την πλευρά του το Δημόσιο μπορεί, μετά την πάροδο ενός έτους (το νωρίτερο τον Οκτώβριο του 2008), να πωλήσει επιπλέον ποσοστό έως και 5% και η Deutsche Telekom θα πρέπει να το αγοράσει με 27,5 ευρώ ανά μετοχή. Εάν το Δημόσιο προχωρήσει στην πώληση επιπλέον 10% ή 15% (το 15% ισχύει αν δεν έχει διατεθεί εντός τους έτους το 5%) έως το τέλος του 2011, τότε θα λάβει premium μεταξύ του 15% και 20% από τη μέση χρηματιστηριακή τιμή των τελευταίων 20 ημερών προ της πώλησης.
- Αν το Δημόσιο πουλήσει μετοχές του ΟΤΕ στην Deutsche Telekom, θα απολέσει πρόσθετα δικαιώματα. Περιορίζοντας τη συμμετοχή του κάτω από το 15% χάνει μία θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Αν πέσει κάτω από το 10% χάνει αρκετά από τα δικαιώματα βέτο, ενώ αν πέσει κάτω από το 5% χάνει όλες τις θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο και κάθε δικαίωμα που προβλέπει η συμφωνία.
- Δικαίωμα βέτο του ελληνικού Δημοσίου προβλέπεται στις περιπτώσεις αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, εταιρικού μετασχηματισμού (συγχώνευση, εξαγορά, διάσπαση, απόσχιση κλάδων, διάλυση ή εκκαθάριση), αλλαγής έδρας ή σκοπού, διανομή έκτακτων μερισμάτων, δανεισμού πάνω από συγκεκριμένα όρια, εξόδου της εταιρείας από το Χρηματιστήριο.
Τα βέτο ισχύουν για τον ΟΤΕ και τις θυγατρικές του. Καταργούνται μόνο στην περίπτωση που η συμμετοχή του Δημοσίου πέσει κάτω από το 10% στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΤΕ.
- Η DT, μετά από την πάροδο δύο ετών, αποκτά δικαίωμα να αλλάζει τις εμπορικές ονομασίες των θυγατρικών του ΟΤΕ. Από το κείμενο της συμφωνίας απουσιάζει οποιαδήποτε πρόβλεψη για την παρουσία του ΟΤΕ στα Σκόπια, γεγονός που επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού κ. Παναγής Βουρλούμης, που ερωτηθείς από επενδυτές για την τύχη της παρουσίας του ομίλου στη γείτονα (όπου δραστηριοποιείται και η DT), διευκρίνισε ότι δεν έχει ακόμη υπάρξει συμφωνία επ’ αυτού. Οι Γερμανοί χρειάζονται την έγκριση του ελληνικού Δημοσίου για να αλλάξουν την επωνυμία του ΟΤΕ ή όσων θυγατρικών περιλαμβάνουν στο συνθετικό τους τη λέξη ΟΤΕ.
- Χθες ο κ. Αλογοσκούφης ξεκαθάρισε ότι οι Γερμανοί έχουν εγκρίνει τις βασικές πτυχές του επιχειρησιακού σχεδίου του Οργανισμού, αν και ο κ. Βουρλούμης - στο conference call με τους επενδυτές - σχολίασε χθες ότι δεν θα έχει συζητήσεις με τη γερμανική εταιρεία επ’ αυτού έως ότου περάσει η συμφωνία από το ελληνικό Κοινοβούλιο.


Διέψευσε τον κ. Βγενόπουλο ο κ. Αλογοσκούφης

Σε ευθεία σύγκρουση με όσα υποστήριξε ο εκπρόσωπος της MIG κ. Αν. Βγενόπουλος από το βήμα της Βουλής, στη βάση των οποίων η εταιρεία του και η κυβέρνηση είχαν φτάσει μερικές ανάσες πριν από την υπογραφή συμφωνίας για τον ΟΤΕ, ήρθε χθες ο υπουργός Οικονομίας, κ. Γ. Αλογοσκούφης.
Λίγες ώρες πριν από την κατάθεση της συμφωνίας στη Βουλή, ο υπουργός, σε συνέντευξη Τύπου, επέμεινε ότι δεν έγινε ποτέ καμία διαπραγμάτευση με τη MIG για συμφωνία μετόχων, επιμένοντας ότι η μόνη συζήτηση που έγινε ανάμεσα στις δύο πλευρές αφορούσε τον ορισμό ενός μέλους στο ΔΣ του ΟΤΕ το maximum. Ελάχιστα 24ωρα μετά την κατάθεση Βγενόπουλου στη Βουλή, που είχε υποστηρίξει ότι οι δυο πλευρές είχαν ανταλλάξει drafts της συμφωνίας μετόχων τον Νοέμβριο του 2007, ο κ. Αλογοσκούφης - μετά από πιέσεις δημοσιογράφων, αφού αρχικά επέμεινε ότι δεν σχολιάζει απόψεις επιχειρηματιών - επανέλαβε ότι η MIG «δεν πληρούσε τα κριτήρια για να καταστεί στρατηγικός εταίρος του ΟΤΕ», είχε «συμπεριφορά επιθετικής εξαγοράς, που την έκανε ακόμη πιο ακατάλληλη για στρατηγικό εταίρο», ενώ - όπως είπε - ο ίδιος ο κ. Βγενόπουλος «παρενοχλούσε τη διοίκηση Βουρλούμη, μέσω εξωδίκων».
Ο κ. Αλογοσκούφης απάντησε εμμέσως πλην σαφώς και στα όσα ανέφερε ο κ. Βγενόπουλος για την απώλεια του ελέγχου από πλευράς Δημοσίου στον ΟΤΕ, από τη στιγμή που υποχώρησε η συμμετοχή του κάτω από το 33%, λέγοντας: «Δεν μπορούσε το Δημόσιο να διασφαλίσει τον έλεγχο στον ΟΤΕ με το 33%, με την καταστατική μειοψηφία μπορείς να ελέγχεις περιορισμένες εξελίξεις. Τα δικαιώματα μειοψηφίας, που διασφαλίζει το 33%, είναι ασήμαντα σε σχέση με αυτά που διασφαλίζονται με τη συμφωνία με την DT».
Νωρίτερα, σε δηλώσεις του, κληθείς να σχολιάσει γιατί δεν τον υπερασπίστηκαν οι βουλευτές της ΝΔ απέναντι στον κ. Βγενόπουλο, ο κ. Αλογοσκούφης πέταξε το μπαλάκι εκτός τερέν, επιτιθέμενος στο ΠαΣοΚ, το οποίο κάλεσε να αναλογιστεί γιατί έδωσε βήμα σ’ έναν επιχειρηματία, ο οποίος μίλησε απαξιωτικά για το σύνολο του πολιτικού κόσμου.


Θύελλα αντιδράσεων από εργαζομένους και αντιπολίτευση

Οι εργαζόμενοι του Οργανισμού ως απάντηση στην κατάθεση της συμφωνίας, μετά από έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΜΕ-ΟΤΕ, έχουν προγραμματίσει 48ωρη απεργία, στις 10 και 11 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, επί ποδός πολέμου βρέθηκε χθες σύσσωμη η αντιπολίτευση. Το ΠαΣοΚ διά της πολιτικής του εκπροσώπου για την Οικονομία, κυρίας Λούκα Κατσέλη, σχολιάζοντας ότι «επιβεβαιώνονται οι χειρότεροί μας φόβοι», σημείωσε ότι «η αγορά έχει ήδη κρίνει αυτό τον ''γάμο'' και τις προοπτικές του. Η μετοχή του Οργανισμού κατρακυλάει». Παρατήρησε δε ότι η συμφωνία είναι επιζήμια για την οικονομία και τον ΟΤΕ, προαναγγέλλοντας ότι το ΠαΣοΚ στη Βουλή θα αναδείξει τις επιμέρους πτυχές της συμφωνίας, που την καθιστούν επιζήμια. Επέμεινε δε ότι ο κ. Αλογοσκούφης δεν απάντησε σε «αμείλικτα ερωτήματα», όπως ποια σκοπιμότητα κρύβεται «πίσω από τη μείωση του ποσοστού συμμετοχής του Δημοσίου στον ΟΤΕ στο 28%, που άφησε ανοχύρωτο τον Οργανισμό απέναντι σε επιθετική εξαγορά», «γιατί δεν προχώρησε σε ανοικτό διαγωνισμό για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή και επέλεξε αυτή την αδιαφανή διαδικασία», «γιατί επέλεξε η κυβέρνηση να γίνει εγγυητής του μεγάλου υπερτιμήματος που εισέπραξε ένας ιδιώτης, ο κ. Βγενόπουλος» και γιατί «δεν επεδίωξε να προστατευτούν τα συμφέροντα των υπολοίπων μετόχων του ΟΤΕ»;
Η κυρία Κατσέλη αναρωτήθηκε «ποιο είναι το αναπτυξιακό και επενδυτικό πρόγραμμα του Οργανισμού, χάριν του οποίου αφελληνίζεται ο ΟΤΕ και παραδίδεται σε μία γερμανική κρατική εταιρεία, που έχει τις δικές της επιδιώξεις και αντιμετωπίζει, μάλιστα, οξύτατα προβλήματα»;
Το ΚΚΕ, από την πλευρά του, κάλεσε τους εργαζομένους να αντιταχθούν στην παραχώρηση του ΟΤΕ, απορρίπτοντας συνολικά την ιδιωτικοποίηση και απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιών. «Ματαίως προσπαθεί ο υπουργός Οικονομίας να πείσει ότι η συμφωνία παράδοσης του ιδιωτικοποιημένου ΟΤΕ στην Deutsche Telekom είναι προς όφελος των εργαζομένων και του ελληνικού λαού», πρόσθεσε το ΚΚΕ.
Την άποψη ότι η συμφωνία δεν πρέπει να περάσει από τη Βουλή εξέφρασε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣυΡιζΑ κ. Αλ. Αλαβάνος, σημειώνοντας ότι «το τελευταίο σκάνδαλο της DT, δηλαδή ότι είχε εγκατασταθεί μέσα μηχανισμός παρακολούθησης της ίδιας της DT και στελεχών, είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι». Εκ μέρους του ΣΥΝ, ο κ. Δημήτρης Στρατούλης σχολίασε ότι η κυβέρνηση «επιμένει στην εκποίηση του ΟΤΕ στην DT και στην ολοκλήρωση του μεγαλύτερου οικονομικού, κοινωνικού και πολιτικού σκανδάλου στην ιστορία της χώρας μας. Η συμφωνία δεν διασφαλίζει, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση, τον έλεγχο του Δημοσίου στον ΟΤΕ, αφού το μάνατζμεντ του ΟΤΕ, το ποιος δηλαδή κάνει πραγματικό κουμάντο σ’ αυτόν, εκχωρείται διά μέσου του διευθύνοντος συμβούλου στην DT».


Στα περυσινά επίπεδα τα κέρδη του α' τριμήνου

Υποδεέστερα των εκτιμήσεων των αναλυτών και σαφώς ενδεικτικά ότι η Cosmote αποτελεί το «πετράδι στο στέμμα» του ΟΤΕ ήταν τα αποτελέσματα τριμήνου του Οργανισμού. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα, διαμορφούμενα σε 141,1 εκατ. ευρώ έναντι 140,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2007. Τα δε έσοδα του ομίλου ενισχύθηκαν οριακά κατά 1,9%, ανερχόμενα το εξεταζόμενο διάστημα σε 1,537 δισ. ευρώ (αύξηση που προήλθε κυρίως από τις επιδόσεις στην κινητή).
Σύμφωνα με τη διοίκηση, τα αποτελέσματα σαφώς είναι επηρεασμένα από τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα, λόγω δανεισμού, στον οποίο προχώρησε ο ΟΤΕ για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς των μειοψηφιών της Cosmote.
Εξαιρουμένων των επιδράσεων των προγραμμάτων πρόωρης αποχώρησης, τα καθαρά κέρδη του ομίλου, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας, έφθασαν το πρώτο τρίμηνο του 2008 σε 172,4 εκατ. ευρώ έναντι 157,7 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου (αύξηση 9,3%). Αύξηση 2,5% εμφάνισαν τα EBITDA του ομίλου, (εξαιρουμένου του κόστους της πρόωρης αποχώρησης προσωπικού με κίνητρα), ενώ το περιθώριο EBITDA κινήθηκε στα ίδια με πέρυσι επίπεδα, φθάνοντας το 37,4% (37,2% πέρυσι). Η οριακή αύξηση κατά 1,9% του τζίρου αποδόθηκε από τη διοίκηση, μεταξύ άλλων, στην ενίσχυση εσόδων κατά 13,2% από την κινητή και κατά 11,5% από τη διεθνή τηλεφωνία, που αντιστάθμισε ανάλογη μείωση στα έσοδα από τη σταθερή τηλεφωνία εσωτερικού, αλλά και στην αύξηση κατά 24,1% στα έσοδα από τις μισθώσεις κυκλωμάτων και data και στη μείωση των εσόδων από τηλεφωνικούς καταλόγους, λόγω της πώλησης της θυγατρικής εταιρείας Infote τον Δεκέμβριο του 2007. Σε ό,τι αφορά στα αυξημένα κατά 4% λειτουργικά έξοδα, που ανήλθαν σε 1,298 δισ. ευρώ, αποδίδονται κυρίως στο κόστος προγραμμάτων πρόωρης αποχώρησης στον ΟΤΕ και στην Romtelecom.
Σε εταιρική βάση ο κύκλος εργασιών το πρώτο τρίμηνο υπέστη μείωση κατά 4,2% σε σχέση με πέρυσι και διαμορφώθηκε σε 633,3 εκατ. ευρώ, επηρεαζόμενος από την πτώση των εσόδων τηλεφωνίας εσωτερικού κατά 9,1%. Τα δε λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 87,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 14,6% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη κατήλθαν σε 27 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 46,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (επηρεάστηκαν από τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα, λόγω δανεισμού για την απόκτηση των μετοχών μειοψηφίας στην Cosmote).
Ισχυρή ανάπτυξη μεγεθών και πελατειακής βάσης «γεύτηκε» το πρώτο τρίμηνο η Cosmote, με την πελατειακή βάση να φθάνει πλέον στα 16,5 εκατ. και σχεδόν 1 εκατ. νέους συνδρομητές να προστίθενται μόνο το εξεταζόμενο διάστημα.
Η καθαρή κερδοφορία για τον όμιλο της Cosmote διαμορφώθηκε σε 84,5 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 13,2% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 8,7% και έφθασαν τα 747,3 εκατ. ευρώ. Το δε περιθώριο ΕΒΙΤDA ήταν βελτιωμένο κατά 0,8 μονάδες, διαμορφούμενο σε 32,1%. Εντυπωσιακή ήταν και η πορεία στη Ρουμανία, όπου προστέθηκαν 622.000 συνδρομητές, αλλά και στη ελληνική αγορά, όπου προστέθηκαν 260.000, όπου το μερίδιο αγοράς προσεγγίζει πλέον το 40%. Τέλος, η εταιρεία Γερμανός συνεισέφερε το 93% των καθαρών νέων συνδέσεων στην Ελλάδα, 618.000, σε σχέση με 524.000 πέρυσι και το 61% στη Ρουμανία. Ειδικά για την Cosmote Ελλάδας τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 82,1 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 18,7% (ποσοστό αύξησης πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο), ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,8% και έφθασαν στα 424,4 εκατ. ευρώ.


Κέρδος   30/5/2008