Η βιομηχανία Γ. Τρουλιάρης επενδύει στον εκσυγρονισμό

Επενδύσεις ύψους 2,5 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η βιομηχανία επεξεργασίας γάλακτος Γ. Τρούλιαρης & Σία ΟΕ, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της παραγωγής.
Η επένδυση εντάχθηκε σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του υπουργείου Γεωργίας, όπως αναφέρει στο «Κ» ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γιώργος Τρούλιαρης.
Η εταιρεία Τρούλιαρης ιδρύθηκε το 1968, με έδρα τη Θάσο. Αντικείμενό της είναι η αγορά και η επεξεργασία γάλακτος για την παραγωγή και την εμπορία γαλακτοκομικών προϊόντων. Προμηθεύεται το φρέσκο γάλα από παραγωγούς της Θάσου για την παραγωγή κυρίως ημίσκληρων τυριών και φέτας, με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη της γκάμας των προϊόντων της. Παράλληλα, ασχολείται και με τη διανομή ετοίμων προϊόντων, όπως μέλι, λάδι και φρέσκα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Το αντικείμενο της Τρούλιαρης είναι η παραγωγή φέτας, κατσικίσιου τυριού, μυζήθρας, κίτρινων τυριών και βουτύρου. Η διανομή των προϊόντων της γίνεται κυρίως στις αγορές της Θάσου και της Βόρειας Ελλάδος, με στόχο την επέκτασή της σε ολόκληρη τη χώρα και την αύξηση των πωλήσεών της, κατακτώντας ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων και με ενδεχόμενη συνεργασία και εκτός συνόρων για εξαγωγή ετοίμων προϊόντων.
Αμεσος στόχος της εταιρείας Τρούλιαρης είναι η εδραίωση των προϊόντων και του ονόματός της στην αγορά και στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με σκοπό να παρέχει την καλύτερη ποιότητα, αλλά και να διευρύνει τον κύκλο εργασιών της. Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει και σε νέους κωδικούς τυροκομικών προϊόντων με μια σταδιακή ανάπτυξη της γκάμας. Προσανατολίζεται επίσης στην παραγωγή καπνιστών τυριών.
Οσον αφορά στον ανταγωνισμό που υπάρχει στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, ο κ. Τρούλιαρης επισημαίνει ότι ο ανταγωνισμός πάντα ευνοεί τους επαγγελματίες του κλάδου και συχνά δημιουργεί προβλήματα όταν γίνεται αθέμιτος. Φυσικά, τα μεγέθη των εταιρειών δεν μπορούν να συγκριθούν, αλλά ο σκοπός τους είναι κοινός. Ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο αναλόγως των δυνατοτήτων του.
Για το αν οι μικρές εταιρείες του κλάδου μπορούν να επιβιώσουν έναντι των μεγάλων ή κινδυνεύουν να απορροφηθούν από τις μεγάλες, ο κ. Τρούλιαρης υποστηρίζει ότι οι μικρές εταιρείες στοχεύουν σε διαφορετικά μεγέθη απ' ό,τι οι μεγάλες, μπορούν να επιβιώσουν και πρέπει να συνυπάρχουν σε υγιή ανταγωνισμό. «Ποτέ δεν γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί μία επιχείρηση και πάντα οι συμφωνίες γίνονται προς όφελος και των δύο πλευρών. Τα συμφέροντα είναι προσωπικά και άλλοτε αμοιβαία», σημειώνει.
Οσον αφορά την εμπιστοσύνη του καταναλωτή πιστεύει ότι κερδίζεται με την πορεία της κάθε εταιρείας στον χώρο που εξειδικεύει την παραγωγή της. Το όνομα εμπνέει εμπιστοσύνη και αποκτάται με τη χρόνια παράδοση και ποιότητα των προϊόντων της.


Κέρδος   17/3/2006