• TwitterFacebookRss feed

Πρωτοβουλία πολιτών για την προβολή του τουρισμού

Μία πρωτότυπη καμπάνια για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού ξεκινά με πρωτοβουλία πολιτών, που στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή και την υποστήριξη του κοινού. Η καμπάνια, με τον τίτλο «Up Greek Tourism», επιδιώκει κατ’ αρχάς να συγκεντρώσει 15.000 δολάρια, με σκοπό να αναρτηθεί μία γιγαντοαφίσα στη Νέα Υόρκη, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικανούς να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Ο κάθε πολίτης, απ’ όπου και αν βρίσκεται, μπορεί να εισφέρει στην προσπάθεια ένα μικρό χρηματικό ποσό μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων http://www.loudsauce.com. Στόχος είναι να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 15.000 και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου.

Επιδίωξη όλης της πρωτοβουλίας είναι, εκτός από την ανάρτηση της γιγαντοαφίσας, να δημιουργηθεί θετική δημοσιότητα για την Ελλάδα, καθώς επίσης να συμβάλει στη διάδοση «από στόμα - σε στόμα» (Word of Mouth) ανάμεσα σε Ελληνοαμερικανούς, αλλά και Αμερικανούς ή άλλης εθνικότητας πολίτες. Δημιουργοί αυτής της ιδέας είναι οι κκ. Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης. «Διαλέξαμε τον τουρισμό, καθώς είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Επίσης, τα έσοδα από τον τουρισμό επηρεάζουν όλους τους κλάδους της οικονομίας», τονίζουν οι δημιουργοί της ιδέας.

Ο σκοπός του «Up Greek Tourism»
Το «Up Greek Tourism» έχει έναν ακόμη σκοπό: Φιλοδοξεί να δείξει ότι και σε μία περίοδο με ιδιαίτερες δυσκολίες για την Ελλάδα όπως η σημερινή, οι πολίτες, οι απλοί άνθρωποι, έχουν τη δυνατότητα να πάρουν πρωτοβουλίες, να φέρουν αποτελέσματα χωρίς να εμπλέκεται το κράτος.

Οπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο εκ των εμπνευστών της ιδέας κ. Παλαντζιάν, «οι κυβερνήσεις προσπαθούν να βρουν λύσεις, αλλά εμείς ως ιδιώτες δεν πρέπει να περιμένουμε, αντίθετα πρέπει να βοηθήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει τη διαφορά».

Ο κ. Στάθης Χαϊκάλης συμπληρώνει: «Η ομάδα των εθελοντών που στηρίζουν την πρωτοβουλία αποτελείται από άτομα που είναι εργαζόμενοι και συνεισφέρουν σε αυτό το project στον ελεύθερο χρόνο τους. Η φιλοδοξία και το σχέδιό τους είναι να έχουν μία μικρή συμβολή ώστε να δούμε τις καλές πλευρές της χώρας μας».

Ανάλογα με το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα κλειστεί και ο χώρος για τη γιγαντοαφίσα. Σε περίπτωση που το ποσό είναι μικρότερο από αυτό που απαιτείται, τα χρήματα δεν θα αφαιρεθούν από τους λογαριασμούς των συνεισφερόντων. Αν πάλι, τα χρήματα είναι περισσότερα, θα χρησιμοποιηθούν για ακόμη μεγαλύτερη προβολή, όπως για παράδειγμα μία έντυπη καταχώρηση στους «New York Times».

Η καμπάνια υποστηρίζεται από τα Κοινωνικά Δίκτυα: Facebook (www.facebook/upgreektourism ) και Twitter (https://twitter.com/Up_GreekTourism ). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.upgreektourism.gr. Δωρεές γίνονται μέσω της σελίδας: http://www.loudsauce.com/campaigns/62 .


Κέρδος   17/2/2012