Πέντε εύκολοι και υγιεινοί τρόποι να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι συνώνυμες με τους λαχταριστούς μεζέδες στα ταβερνάκια και τα δροσιστικά κοκτέιλ, πράγμα που σημαίνει ότι η επιστροφή μας στη ρουτίνα της καθημερινότητας συνοδεύεται από ένα αίσθημα βάρους και μια επιθυμία να «καθαρίσουμε» τον οργανισμό μας.

 


Η αποτοξίνωση είναι μια διαδικασία που συμβαίνει φυσικά στο σώμα, ωστόσο υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να απορρίψει περιττές ουσίες και μάλιστα χωρίς αυστηρές δίαιτες και στερήσεις.

 


1. Προτίμησε τροφές που καταπολεμούν τις φλεγμονές

 

Οι φυτικές ίνες που υπάρχουν στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, στα όσπρια, στους ξηρούς καρπούς και στα προϊόντα ολικής άλεσης καθώς και οι καθαρές πρωτεΐνες από το κοτόπουλο και το ψάρι αλλά και τα προβιοτικά από ζυμωμένα προϊόντα όπως το κεφίρ και ορισμένα γιαούρτια συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και του ήπατος ώστε να απορρίπτονται ευκολότερα από τον οργανισμό τοξίνες και άλλα περιττά υπολείμματα. Βάλε λοιπόν στο καθημερινό σου διατροφολόγιο αυτά τα προϊόντα και παράλληλα προσπάθησε να μειώσεις τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα τηγανητά, το κόκκινο κρέας και την πολλή ζάχαρη.

 


2. Πιες πολύ νερό

 

Κάνε μια ολιγοήμερη αποχή από το αλκοόλ και προσπάθησε να πίνεις όσο το δυνατόν περισσότερο νερό. Η επαρκής ενυδάτωση είναι απαραίτητη ώστε να μπορέσουν τα νεφρά να αποβάλουν τις τοξίνες. Μπορείς να προσθέσεις στο νερό σου λίγο φρέσκο λεμόνι για να πάρεις ταυτόχρονα και μερικούς πολύτιμους ηλεκτρολύτες. Επίσης, ο χυμός του λεμονιού θα βοηθήσει το συκώτι να παράγει περισσότερα ένζυμα ώστε να μην αντιμετωπίσεις προβλήματα δυσπεψίας.

 


3. Σήκω από τον καναπέ

 

Ακόμη και λίγα λεπτά ποδήλατο ή τρέξιμο είναι αρκετά για να «ξυπνήσεις» το σώμα σου. Η γυμναστική αποτοξινώνει στον οργανισμό μέσω της εφίδρωσης αλλά και της τόνωσης της κυκλοφορίας του αίματος.

 


4. Κατανάλωσε μικρά και συχνά γεύματα

 

Όπως πολύ καλά γνωρίζεις, οι μεγάλες μερίδες φαγητού οδηγούν στο φούσκωμα και στη δυσφορία κι έτσι επιβαρύνουν το πεπτικό σύστημα. Επιλέγοντας μικρά και συχνά γεύματα θα αποφύγεις αυτές τις δυσάρεστες «παρενέργειες». Μην ξεχνάς να τρως αργά, όχι μόνο για να απολαύσεις το γεύμα σου αλλά και για να αποφύγεις την κατάποση αέρα μαζί με το φαγητό σου.

 


5. Κοιμήσου καλά

 

Φρόντισε να απολαμβάνεις τουλάχιστον επτά ώρες ύπνου και το περιβάλλον που κοιμάσαι να είναι αρκετά δροσερό, σκοτεινό και απαλλαγμένο από οθόνες. Η επαρκής ξεκούραση είναι αναγκαία για να μειωθούν οι φλεγμονές και το στρες στον οργανισμό σου κι έτσι το σώμα σου να είναι στα καλύτερά του!
Πηγή: health.com


Κέρδος online   30/8/2017 8:00

Σχόλια:

Ονομα:
Σχόλιο: