ΕΡΤ: Επιλεκτική στοχοποίηση από συγκεκριμένους κύκλους

Για επιλεκτική στοχοποίηση από συγκεκριμένους κύκλους, κάνει λόγο η ΕΡΤ με αφορμή την κριτική για την κάλυψη του συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας ότι υπήρξαν «εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης» καθώς και ότι ο χρόνος που διατέθηκε ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια.

 


«Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο» αναφέρεται σε ανακοίνωση.

 


Επίσης, διευκρινίζεται, αναφορικά με τις κατηγορίεςπερί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, ότι «αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά».

 


«Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ. Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μία ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης» σημειώνεται.

 

 


Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Μαρία Σπυράκη είχε εκφράσει την έντονη δυσαρέσκεια του κόμματος «για την ελλιπέστατη κάλυψη του χθεσινού συλλαλητηρίου», σε επικοινωνία που είχε σήμερα με τον πρόεδρο της ΕΡΤ Χρήστο Λεοντή και τον εντεταλμένο σύμβουλο, υπεύθυνο του τομέα Ειδήσεων, Βασίλη Ταλαμάγκα.


Κέρδος online   22/1/2018 15:03

Σχόλια:

Ονομα:
Σχόλιο: