• TwitterFacebookRss feed

ΟΠΕΚΑ: Διευκρινίσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση στις αιτήσεις για το voucher των 200 ευρώ

Διευκρινίσεις σχετικά με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για το voucher των 200 ευρώ παρέχει ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Συγκεκριμένα, σε σχετική ανακοίνωσή του σημειώνει ότι οι πολίτες που αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για το voucher των 200 ευρώ μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia. Στον σύνδεσμο αυτόν θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.

«Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο. Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα "Ψηφιακή Μέριμνα" υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα, ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών» ξεκαθαρίζει ο ΟΠΕΚΑ.


Κέρδος online   8/4/2021 18:09

Σχόλια:

Ονομα:
Σχόλιο: