• TwitterFacebookRss feed

Πήραν φωτιά τα προιόντα υγείας, τα παιχνίδια και τα καλλυντικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αύξηση κατά 41% καταγράφηκε στο διάστημα 9-29 Μαρτίου σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020 στις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz.gr

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε η πλατφόρμα αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:

· “Hobby - Αθλητισμός” +70,40%,

· “Υγεία - Ομορφιά” +54,30%,

· “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,

· “Σπίτι - Κήπος” αύξηση +35,60%.

Ισχυρότερη πτώση της τάξεως του -35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας Μόδα, γεγονός που αποδεικνύει την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία “Auto – Moto” σημείωσε μείωση 8,6%.

Μελετώντας εκτενέστερα τα δεδομένα, οι αναλυτές του Skroutz.gr διαπιστώνουν ότι οι καταναλωτές μετατοπίστηκαν σε νέες κατηγορίες.

Ειδικότερα, και σύμφωνα με τα δεδομένα της πλατφόρμας μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν ωστόσο να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

*Την εργασία από το σπίτι (laptops,web κάμερες , πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),

*Την γυμναστική από το σπίτι,


*Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).


Κέρδος online   4/4/2020 8:10

Σχόλια:

Ονομα:
Σχόλιο: