• TwitterFacebookRss feed

Ποιες εταιρίες διακρίθηκαν στα «Βραβεία Στέλιος Χατζηιωάννου»

Στο πλαίσιο της τελετής απονομής που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας την Τρίτη 25 Ιουνίου, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyJet, του ομίλου easyGroup και του Stelios Philanthropic Foundation, ανακοίνωσε τους νικητές του «ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΧΡΟΝΙΑΣ 2019». Έχοντας φέτος αυξήσει το προσφερόμενο ποσό σε €120.000 (από €100.000 τις προηγούμενες χρονιές), ο θεσμός στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.

 

Ανάμεσα σε 74 Εταιρείες που έθεσαν υποψηφιότητα στη φετινή διοργάνωση, μεγάλος νικητής αναδείχθηκε η εταιρεία HEMPOILSHOP του Χρήστου Μπότση, που έλαβε το μεγάλο έπαθλο των €30.000. Πρόκειται για το πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που ειδικεύεται στην εισαγωγή και διανομή βιολογικών προϊόντων βιομηχανικής/κλωστικής κάνναβης. H εταιρεία βραβεύτηκε και πέρυσι στο πλαίσιο του θεσμού, λαμβάνοντας το ποσό των €10.000, ενώ καταγράφει μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή πορεία, καθώς κατάφερε, μέσα σε ένα μόλις έτος, να ξεπεράσει κατά πολύ τις περσινές της προβλέψεις για τζίρο και κερδοφορία.

 

Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης ανακηρύχθηκαν νικήτριες εννέα ακόμα Εταιρείες, λαμβάνοντας το ποσό των €10.000 έκαστη. Πρόκειται για τις:

 

• Aithrio, εταιρεία με έδρα την Καλαμάτα που ειδικεύεται στην εμπορία καλυμμάτων για έπιπλα.

• Enaleia, κοινωνική επιχείρηση με έδρα την Αθήνα που έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες αλιείς σε παραδοσιακές και νέες μεθόδους που δημιουργούν συνθήκες βιώσιμης αλιείας.

• FoodCo Παναγιωτάκης, εταιρεία με έδρα το Αρκαλοχώρι Κρήτης που ειδικεύεται στην παραγωγή ελαιολάδου και στην παραγωγή / εμπορία καφέ.

• Freights, ηλεκτρονική πλατφόρμα ανταλλαγής φορτίων και φορτηγών με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

• Mojestic P.C., εταιρεία με έδρα τη Θεσσαλονίκη που δραστηριοποιείται μέσω διαδικτύου και ειδικεύεται στην παραγωγή, διανομή και εμπορία premium ξηράς τροφής για ζώα συντροφιάς.

• Natural Balance, εταιρεία με έδρα τη Θεσσαλονίκη που διανέμει φυσικά συμπληρώματα διατροφής και καλλυντικά από την Ιταλία, σε φαρμακεία και καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

• Phee, εταιρεία με έδρα την Πάτρα που δημιουργεί αντικείμενα χρησιμοποιώντας ως κύρια πρώτη ύλη τα φύκια της ποικιλίας Posidonia Oceanica.


• TPL I.K.E., εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου με έδρα την Πάτρα που ειδικεύεται στις εξαγωγές από τρίτους μέσω διαδικτύου

• Vendora, ηλεκτρονική πλατφόρμα δωρεάν αγγελιών με έδρα την Αθήνα, που έχει ως στόχο την επαναχρησιμοποίηση προϊόντων

 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε: «Για μια ακόμη χρονιά, ο θεσμός των βραβείων αποδεικνύει πως οι νέοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα αποτελούν εθνικό κεφάλαιο για τη χώρα: Χάρη στην εργατικότητα, την καινοτόμο σκέψη, τον επαγγελματισμό αλλά και το όραμά τους για το μέλλον, δημιουργούν αισιοδοξία αλλά και καλύτερες προοπτικές για όλους. Με 12 χρόνια εμπειρίας, αισθανθήκαμε φέτος την επιτακτική ανάγκη να ανανεώσουμε τον θεσμό των βραβείων, αυξάνοντας το προσφερόμενο ποσό από €100.000 σε €120.000 προκειμένου να «αγκαλιάσουμε» και να υποστηρίξουμε την προσπάθεια ακόμα περισσότερων νέων επιχειρηματιών. Ευχαριστώ θερμά όσους συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση και συγχαρητήρια στους 10 νικητές για το 2019».

 

Η Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κτήριο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου, στην καρδιά της Αθήνας. Στον ίδιο χώρο, υλοποιείται καθημερινά η πρωτοβουλία του Ιδρύματος «Φαγητό από Καρδιάς», που, κατά μέσο όρο, υπολογίζεται ότι προσφέρει φαγητό σε 200.000 άτομα το μήνα.

 

Το Βραβείο απευθύνεται αποκλειστικά σε νέες και νέους Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθέντες το 1979 ή μετέπειτα) που έχουν ιδρύσει την Εταιρεία τους στην Ελλάδα και έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 5 χρόνια, συγκεντρώνοντας συνολικό τζίρο τουλάχιστον €10.000 το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον δύο άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής.

Την περασμένη χρονιά, ανάμεσα σε 64 εταιρείες που έθεσαν υποψηφιότητα, μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το FERRYHOPPER.COM, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που -μέσα από διαφορετικές λειτουργίες- μετατρέπει τη διαδικασία online κράτησης ακτοπλοϊκού εισιτηρίου σε μια απλή και ευχάριστη εμπειρία. Η εταιρεία έλαβε το μεγάλο έπαθλο των €30.000, ενώ ακόμη επτά εταιρείες βραβεύθηκαν με το ποσό των €10.000 η κάθε μία. Πρόκειται για τις: Duck Private Cheffing, DigitalWise, Greeking.me, Hempoilshop, Lamda ΜΑΕΒΕ, Park Around BV και Wine Art Α.Ε.

Τις προηγούμενες χρονιές νικήτριες ανακηρύχθηκαν οι εταιρείες: MELIRA Greek Honey (2017), Sun of a Beach (2016), Sede (το 2015), Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).


Κέρδος online   25/6/2019 14:58

Σχόλια:

Ονομα:
Σχόλιο: