• TwitterFacebookRss feed

Οι πίσω γραμμές του business plan της Σκλαβενίτης

Ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, ακόμη και τη διενέργεια κινητοποιήσεων, αφήνει το σωματείο εργαζομένων της Βορείου Ελλάδος, στο business plan που ανακοίνωσε προ ολίγων εικοσιτετραώρων η αλυσίδα Σκλαβενίτης.

 

 

Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός, ο οποίος όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς επιβλήθηκε από τις πιστώτριες Τράπεζες προκειμένου να περιορισθούν τα πάγια έξοδα της αλυσίδας (σ.σ. το μεγαλύτερο είναι το μισθολογικό κόστος), προβλέπει μεν αυξήσεις μισθών στο 15% των εργαζομένων της αλυσίδας (σ.σ. αφορά τους πρώην εργαζόμενους της Μαρινόπουλος) αλλά και μειώσεις μισθών σε 1.000 υψηλόβαθμα στελέχη της αλυσίδας (σ.σ. και σε αυτή την περίπτωση οι αλλαγές ακουμπούν πρώην εργαζόμενους της Μαρινόπουλος).

 

Εργαζόμενοι της αλυσίδας από τη Βόρειο Ελλάδα, που μίλησαν στο Capital.gr, ανέφεραν πως το Σάββατο πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη του διοικητικού συμβουλίου του Σωματείου προκειμένου να αποφασισθούν οι επόμενες κινήσεις τους. Το σωματείο, το οποίο σύμφωνα με στελέχη του εκπροσωπεί όλους τους εργαζόμενους της αλυσίδας στη Βόρειο Ελλάδα, αναμένει να δει τις νέες συμβάσεις προκειμένου να καθορίσει τη στάση του.

 

Πάντως "τα πιο αντιπροσωπευτικά Σωματεία εργαζομένων της αλυσίδας”, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η αλυσίδας, προχώρησαν στην από κοινού υπογραφή και υιοθέτηση νέας επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας, με απώτερο στόχο την προάσπιση, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Σκλαβενίτης, των θέσεων εργασίας των 21.000 εργαζομένων της.


Η νέα σύμβαση, προβλέπει αυξήσεις για χαμηλόμισθους εργαζομένους, που αντιστοιχούν περίπου στο 15% των εργαζομένων, και μειώσεις με παράλληλη εφαρμογή προγράμματος επιβράβευσης (bonus) για τον εξορθολογισμό των αμοιβών περίπου 1.000 υψηλόβαθμων στελεχών της που αντιστοιχούν στο 5% των εργαζομένων. Ακόμη, η σύμβαση προβλέπει την καθιέρωση ενιαίας πολιτικής εκπτώσεων για όλους τους εργαζομένους, τόσο για τρόφιμα και είδη ευρείας κατανάλωσης όσο και για είδη οικιακού εξοπλισμού, ένδυσης και υπόδησης.

 

Το νέο business plan της αλυσίδας, που έρχεται 11 μήνες μετά την απόκτηση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος, προβλέπει τον εξορθολογισμό του δικτύου της στα γεωγραφικά σημεία που σήμερα έχουν υψηλή συγκέντρωση καταστημάτων σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Στο πλαίσιο αυτό θα κλείσουν 40 καταστήματα, προκειμένου στο τέλος του 2018 ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων να ανέρχεται σε 410. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα 22 καταστήματα που προβλέπονται στην Απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Όπως αναφέρει η αλυσίδα η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δεν θα έχει καμία απολύτως επίπτωση στις θέσεις εργασίας, καθώς όλοι οι εργαζόμενοι θα απορροφηθούν από άλλα γειτονικά καταστήματα της επιχείρησης.

 

Με βάση το επενδυτικό πλάνο εφέτος θα προχωρήσει η πλήρης ανακαίνιση 100 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Πέρυσι ανακαινίσθηκαν πλήρως 120 καταστήματα από τα 315 που πέρασαν στον έλεγχό της την 1.3.2017, ενώ η αλυσίδα προχώρησε σε 1.700 προσλήψεις σε όλη την Ελλάδα.

 

Σύμφωνα με πηγές από την αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία από τον περασμένο Μάρτιο ανέλαβε το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, ο τζίρος του διευρυμένου δικτύου άγγιξε πέρυσι τα 2,2 δις. ευρώ. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο τζίρος του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος, κινείται κοντά στον στόχο που είχε τεθεί, παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα καταστήματα φόρτωσαν με εμπόρευμα και "έτρεξαν" από το καλοκαίρι και μετά. Συγκεκριμένα όπως υποστηρίζεται η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης έπιασε τα 900 εκατ. ευρώ τζίρο ενώ αυτός θα υπερβεί το 1 δις. ευρώ το 2018.

πηγή capital.gr


Κέρδος online   4/2/2018 13:55

Σχόλια:

Ονομα:
Σχόλιο: